Musical notes make colors in Henri's head. Social interactions are the great enigma of his life and the tension of a piano's chords are the center of his world. Today, Henri has reached a decision: he is going to go to the music academy try his luck. But he must face Julia, the competition favorite. She is his only friend and his greatest rival.