The night roars under the lament of the Bomber Love concert: Henri, Charlène and Georges, three rockers swing their wild and edgy pieces. But behind the scene, we discover a band leached and torn apart as the era of electronics catches them up to make them become dinosaurs. Henri intends to resist.