Rayan, a young hopeful of French athletics, prepares for an important competition, which will be decisive for his professional future in sports. Raised by his mother, he no longer sees much of his father, Joseph, who is a wheeler dealer. A few days before his departure for the competition, Rayan is contacted by Joseph, who asks for his help.