Saïd, twenty eight years, find his father, Kaddour, just out after ten years of prison for the murder of his wife. Together, they take the motorway. Reunion between the father and the son are difficult. As they advance, Kaddour takes the opportunity to try to retie the links with his son. Only, Saïd seems to have in mind another objective.