Sunday morning, Benjamin, a boy of eight, wakes up to go hunting. He finds his father in the kitchen, blank faced, the night before he buried his dog. In the disturbing forest, a wild boar is pursued, then shot down. Benjamin attends at his last breath. Back home, the child finds his homewor and the games of a Sunday afternoon. But night comes and the questions remain.