Eleven meals jumped, recorded in a small notebook by Bertille, floating girl, around a reality which escapes her a little more in every plan. Bertille starves to resist the orders of the world and dashes wholeheartedly in the torments of anorexia. Feminine portrait of a contemporary solitude, Eleven Meals proposes a poetic approach to the sadness and the disease.