Henri works in a factory that manufactures reinforced concrete railway ties. To supplement his income, he's induced to strong-arming people he doesn't know: bad debtors, bad underlings. When an encounter makes him decide to hang up his gloves, it's his turn for a beating, after which he flees. Is it to begin a new life?