Mohktar is a night watchman. He was chased away by his own eleven years ago and lives with his dog, Qanis. He receives a letter from his daughter Kahina, age twenty. She asks himto join her in Paris. Splint between fear and hope, he agrees to see her again and tries to reconstruct a relationship in spite of the drama which he made her live.