While Sarah prepares actively the retirement party that she decided to organize for her father, she calls her younger sister, Zoé, so that she ancome and give her a hand. An occasion for Sarah to see her small sister. Hesitating at first, Zoé ilets herself be convinced, really having no choice. The preparation of the event which is going rather well is going to turn into settlings of scores.