In the space of a few minutes, this short film confronts us with this scattered puzzle that is the life of this young woman in psychological perdition, in the grip of a suffering which she represses.
The friendly distance of her shrink and love of her companion will help her, against her will, to accept her wounds. A simple love which is going to finally allow her to find a way, to find some sense, to make a new start.