It grew during a moist summer night, this strange outgrowth in the middle of Nanni’s face. Maybe the answer lies in the park with sweet flowers surrounding him. Or unless it's under the skirt of Alouette, which shudders with mystery. Between these two teenagers, the attraction begins.