A typical provincial city. Mado, 56 years old, is a cashier in a supermarket, on a short-term contract, renewable for one year. A good job for some. An eternity for Mado. One day, she escapes. Direction - the countryside. A small house in which lives her son whom she so loves and sees so little of.