Catherine, a single French woman, arrives in the Marrakech countryside to finalize the purchase of a luxurious villa with a swimming pool. But when she visits the house, she suddenly withdraws her offer. When she accepts the proposition of Ali, the Morrocan taxi driver who drove her to the house, to pretend to be her real estate agent, a very different journey opens up to her.