Camille, a beautiful fourty-year-old woman, finds a mobile phone that Suzy lost in a station. When Suzy calls her own number, they arrange to meet at Camille's place so that Suzy can get her phone back. During this encounter, Suzy also meets Clara, Camille's girlfriend. But they are interrupted by Fabrice, Suzy's rejected lover, who is drunk and tries to take Suzy back to his place.
While Clara takes Suzy to hide in the apartment above theirs, where "Tonton," a strange old man with a love of yoga, lives, Camille tries to calm down Fabrice. Little by little she consoles him. This is when strange interactions start to occur: Camille becomes passionately involved with Fabrice, while Tonton initiates Suzy into meditation and levitation.