Positive! Nicole's pregnancy test is official, she is ppregnant. At fifty-four, Nicole is all but ready for this. Down to earth and pragmatic, little inclined to despair and to doubt, she normally tries hard to be the pillar of the family on whom everybody depends. With her full-time job as cashier on the toll, she succeeds more or less in feeding her family and in running the house. But this news shakes up the family.