Alex is a young door to door seller who makes his living by swindling the elderly. The job is more complicated than it seems! Alex has to sometimes sell his alarms to the deaf, sick and absent-minded clientele. Wrongly convinced that he is helping these elderly, the seller has more than one trick up his sleeve. And, when appears the opportunity of a lifetime, he will stop for nothing.