Lacking a babysitter for the weekend, Marc Schaudel leaves his son Rémy and home in an employee's hands before heading off to join his wife elsewhere. According to Marc, Franck, the employee in question, is a "serious guy." Except that Franck is turning thirty that very evening and Rémy is a nasty little brat.
Early the next morning, Marc and his wife Claire are woken by a call from the police. Rémy and Franck have disappeared.