Paris 1830. Valentin fritters away his life, drinking, gambling and chasing women. He doesn’t believe in life, and certainly not in love. His uncle Van Buck only believes in the virtues of money and business. They have nothing in common until the day that Van Buck, to improve his image, wants to make Valentin marry a young, penniless baroness.