Victor is 12 and has an overflowing imagination. He lives alone in his grandfather’s lodge, who is the superintendent. Between them, things aren’t easy: it’s been months since they’ve been able to talk to each other. To draw his attention, Victor makes up crazy stories. But by crying wolf, no one believes him anymore… When two robbers on the loose hide in his building, Victor is going to have to face reality.