Muriel is almost forty years old and still no child. In spite of the reluctances of her partner, Emmanuelle, she decides to undertake as a matter of urgency a journey to our neighbors the Belgians where the in vitro fertilization is legal in her case. Starts, then, a tragicomic trip.