Yassine, a young Moroccan man, comes to Paris to study architecture on a student visa. But due to an unfortunate incident, he fails his exams, loses his visa, and finds himself an illegal immigrant in France. To remedy the situation, he marries his best friend. Just when he thinks everything is taken care of, a tenacious immigration investigator decides to follow them to make sure it wasn't a sham marriage...