Jeremy and Lola decide to fi lm their daily life by making a video diary. When she fi ndsout that she was part of an experimentation, she gets furious and leaves. The thing is that he fell in love with her and will do everything to get her back. A heart-warming love story in the vein of Juno, by the former assistant director of Michel Gondry.