Charlie and Léo have been living together for five years. But the day Léo, accompanied by Charlie's best friend Camille, confesses that he and Camille have been having an affair, Charlie's life radically changes. Confronted by this betrayal, her overripe imagination will allow her to stage the most unexpected act of revenge. This film is inspired by a true story.