In a small café, a young and timid woman tries as best she can to fix her lucky charm. She is watched over by a very strange guardian angel: Cupida, goddess of love at the end of the road. After several attempts, an arrow flies and love at sparks in the heart of her protégé. The lucky target of her affections is an awkward barman more used to disappointed sighs than those of a contented lover. Will these two lonely people fall in love wth each other?