Ictus amnesic: momentary loss of memory. Locked into a car, then into an egg of a cable car, then into the common building where they all live in their own homes, Alice and Alain incur and push each other away. The couple is going to naively mask their conflicts by the classical romantic holiday, until Alain's amnesic ictus upsets everything. Unless it is a revelation? An erotic bracket? Or the beginning of a robust love story?