Aurélie and Célia are friends studying at the École des Beaux-Arts. One day Aurélie falls for the charms of Olivier, a handsome architecture student. Célia warns her friend of Olivier's bad reputation with women, but Aurélie lies to her, saying that she's not interested in him and doesn't mention that she has agreed to go on a date with him.