Four young people, Bastien, Théo, Jeanne, and Han, meet in a Chinese restaurant. Jeanne talks a lot, especially about herself. Han, a young Chinese immigrant, is still looking for a place to sleep, but doesn't let on. The two boys size each other up and observe the girls.