At the westernmost tip of Brittany, in the lighthouse at night, young Damien is busy building a mysterious something from bits of mirror. The closer the storm approaches, the more he hurries. When Isabelle, a young woman in search of places from her past, arrives in the village, suddenly he is overcome with haste.