In the middle of the night, a door slams. A suitcase waits on the flight of steps. Two horses misled in the fog. Upset, and dressed up to the nines, Irène pats the side of one of them. Francis is there, stunned. He refuses to believe that his wife is leaving him. He is going to take her home, he has the situation under control. That is until two others arrive.