1910. Seventeen-year-old Louis comes to a wealthy stranger's assistance: forty-year-old Théodora's husband has gone missing in a shipwreck. Louis takes Théodora in his frail craft to find her husband's body. They set out as the sun goes down; their morbid quest will take until dawn.