Richard, a filmmaker in his forties, is suddenly overwhelmed by anxiety during filming. He walks off set and wanders through the Paris night in search of answers, comfort and inspiration. During his sleepless night, he meets many people, some friendly, some disturbing, some known, some unknown. Richard has to confront his fears and question his deepest desires until the first light of dawn.