In a sex club, the bodies of Théo and Hugo meet, recognize each other, become entangled in a passionate embrace. Once the desire and elation of this first moment has passed, the two young men, now sober, wander through the empty streets of nocturnal Paris, having to confront the love they sense blossoming between them.