On the steep cliffs looking over the sea, a young man runs to loose his breath across the rocks. He is running away, his breathingis shallow his air contditionned. He just escapes from being caught and continues his flee towards the edge of the cliffs, Is jumping a solution? Are his prosecuters really real or just the fruit of his imagination? The worlds of land and sea meet in this course against asphyxiation.