Beatrice and her son, Elliot, spend a week in a vacation home, in a remote corner in the South of France. Young Elliot meets Clément, a mysterious teenager, who will slowly encourage Elliot and his mother to face up to their desires. For each of them, a deep change hovers on the horizon.