Always followed in the shadows, for obscure reasons, by a suspicious-looking Calabrian and a troubling cardinal, they make us explore the dark intrigues of the Vatican, the pangs of a fatal passion, a gruesome duel, banter at the court of Versailles and the convulsions of the French Revolution.