1992, war is raging in what will become Ex-Yugoslavia. Paul is covering the siege of Sarajevo. Flamboyant dandy, loud mouth, adrenaline junkie, provocative cigar-smoker, Paul Marchand is the war correspondent archetype. Racing through Sniper’s Alley in his white Ford, the Frenchman relentlessly tells the apathic western world about the ongoing massacre . In a urban war zone where everything that moves is a target, Paul tries to live, love and inform. How much can he endure before he starts taking up arms?