Pier Ulmann lives from hand-to-mouth in Paris, between construction work and petty theft that he commits on behalf of Rachid, his only “family.” But life catches up with him the day his father is found dead in the street after a long decline. The black sheep of a rich Antwerp family who deals in diamonds, he has left his son nothing, apart from the story of his banishment from the Ulmann family and a thirst for revenge.
At his cousin Gabriel’s invitation, Pier goes to Antwerp to renovate the prestigious Ulmann family firm. Rachid ’s instructions are simple: “Go there at first to see; then to take.”