This is the farm where Thomas was born. This is his family. His brother, who won’t be coming back, his mother, who is going down the same road, and his father, who has always stood aloof. Thomas gets back to everything he ran away from twelve years ago. Only today, there is Alex, his six-year-old nephew, and Mona, the boy’s radiant mother.