Napoleon's troops are gathering close to Waterloo. Time is running out for Bébé, a soldier who is seeking a battalion to join the Great Army. Tomorrow, the troops will launch their attack on the English. Along with his wife Ludo, in the parking lot where they have pitched their tent, they live through the last remaining hours before the fall of the Empire.