After being violently called out by a stranger, Joachim believes he is the reincarnation of a Serbian soldier who died on the very day he was born. He embarks with his friend Alice and a small film crew on a journey to Bosnia to track back details of his former life.
This singular road trip through the Balkans, shifting between fantasy and realism, is the director's debut feature film. It stars Adèle Haenel, alongside Jonathan Couzinié, in a quest for truth and identity that is both funny and moving.