Four moments in the lives of four female characters. A little country girl, caught up in a tragic game of hide-and-seek. A teenager runaway who bounces from man to man because anything is better than grim family life. A young woman who moves to Paris and has a brush with disaster. And finally an adult woman, who thought she was safe from her own past. Little by little, these characters form one and the same heroine.