Twenty-six-year old Camille, an assistant in an art gallery, must look after Masato Kimura, a Japanese video game designer, who has come to France to present his latest creation. Camille's mission is to last several days. Indifferent to his world, about which she knows nothing, Camille finds herself having to deal with an impenetrable and inaccessible man, until the moment Masato takes an interest in her and proposes that she became the face of his next game.