Reinhardt, a young man of the city, fbreaks down in the middle of a forest. A mysterious being, decorated with deers wood, then appears. Intrigued and deprived, Reinhardt is forced to follow him, sinking deeply into the wood with the mysterious character. He discovers then a very excited community, a big family live in autarky in the middle of nowhere.