The story of the lovely Marguerite, who’s madly in love with a seemingly perfect upper-class gentleman. Unfortunately, their wedding night reveals that the gentleman only has a head, with a pedestal for a body, a slight distraction that could prove vital for a scheming Don Juan character who has vowed that if he can’t have Marguerite, no one will.