The wealthy Antonio and his family servant's son, José, have shared everything since their childhood, cocooned by José's mother. Even games of love tighten the bonds between both men: Antonio marries Camila, the girl José has always been in love with, and cheats on his wife with Vanessa, José's associate in some tricky business. The devil decides to get involved in the story, cruelly making fun of the servant who tries in vain to ward off ill fortune. The paths of these four intertwining people lead to the flames of hell.