Severine and Henri are reunited decades after their earlier encounter in Luis Buñuel's 1967 film, Belle de Jour. Severine is reluctant to see Henri again, yet he is adamant about seeing her again. She resents that by seeing her former blackmailer she has to confront her past of adultery and prostitution. Nevertheless she is curious to know whether Henri revealed her secret life to her paralysed doctor husband as he was dying.