Richard is a medieval nobleman. After his first wife dies in an accident and is buried in the family vault, he remarries and has children by his second wife. A mad longing for his first wife Leonor comes over him, and he sells his soul to the devil for a chance to get her back. But when she returns, she is a murderous vampire.