David Miller is ill and has decided to end it all. Despite his best efforts to choose the perfect place, date and method, nothing works out as planned. All of those who said they would be at his side, back out. David Miller has no choice but to rely on the help of total strangers, Esperenza, from the euthanasia and assisted suicide association, and Tréplev, the young male prostitute next door, to embark on this final journey.