Between these walls, time seems to have stopped. Days, weeks, months maybe, the young waoman can not say how long she has been looked up there. Confined at the bottom of this cellar, forgotten by all, if it is not from this gloved hand which gives her her daily meal and sometimes comes to visit her in her sleep. Her last link with the land of the living. And devils of past.