Wealthy and disaffected teenagers, joyless parties, absent parents, some drugs now and then for cheap thrills. Among the group, White Mike, a young dealer who has just left his private school on the Upper East Side in New York...
White Mike doesn't smoke, doesn't drink, and doesn't go to parties, except to sell his new drug, Twelve.
Our story begins when Charlie, White Mike's cousin, is murdered... and ends during a birthday party, in violence and iniquity.